Muzikos teorija – draugas ar siaubas? Su kokiais iššūkiais susiduria mokytojai ir mokiniai? Kokias galimybes atveria šiuolaikinės technologijos? Kaip jų pagalba muzikos teorijos mokymą paversti patraukliu ir įtraukiančiu procesu?
Šiais ir kitais klausimais šiandien diskutavome su LMTA profesoriais bei įvairių šalies mokyklų teorijos dalyko mokytojais IV forume „Ateities muzikinis ugdymas. Naujos kartos solfedžio metodikos, iššūkiai ir galimybės.“
Kalbėjomės, jog įdomi ir turininga pamoka kyla ne iš naujausių metodikų ar naudojamų technologijų kiekio, o iš savo darbą mylinčio, motyvuoto ir motyvuojančio mokytojo. Visa kita – tik priemonės tikslui pasiekti. Tad linkime mokytojams visuomet matyti prasmę šiame sunkiame, tačiau be galo svarbiame darbe.
Ačiū visai mūsų puikiai komandai bei Vilniaus Juozo Tallat-Kelpšos konservartorijai už draugystę organizuojant šiuos švietimo bendruomenei svarbius renginius!